Sabla godt tippet, babe!

Jeg vet at kvelden var fin ettersom jeg er lysvåken klokken 08:02 og sitter i sengen med laptopen. Dplay og bloggen er på hver sin del av skjermen.

Jeg var superklar for en enormt spennende tirsdag, en tirsdag kveld med deilige Champions League-kamper. Jeg hadde satt alle pengene fra kontoen hos Comeon.com på Man City-seier og over 1,5 mål i kampen mellom Juventus og Tottenham. Etter åtte minutt var kupongen inne. Selv om jeg tjente bra med penger, ble jeg snytt for alt av forventet spenning. Snakk om nedtur! Ikke en gang en hyggelig fortjeneste kunne erstatte det jeg forventet.

Det er trolig ingen som uttaler så ofte som meg, gjerne i politiske diskusjoner, at menneskene er forskjellige. Mens mange får en perfekt kveld med mat, vin og sex, ønsker jeg en oddskupong. Mat spiser jeg lite av, og sex under fire timer er sløsing med dråper. Etter at Juventus ledet 2-1 og Man City imponerte mot Basel, kikket jeg på baben. Jeg spurte så pent jeg kunne om vi skulle spille sammen på liveoddsen. Svaret kom kontant: --Ja. Uavgjort mellom Juventus og Tottenham, sa hun.

Jeg logget inn på Coolbet-kontoen. Ettersom denne kontoen var tom måtte jeg overføre penger; en overføring norske myndigheter vil forhindre gjennom betalingsforbud. Et mislykket norsk forbud, men det er typisk Stortinget. Mislykkede forbud er norsk politikk! I det jeg skulle foreta overføringen fikk Juventus straffespark. Jeg holdt igjen ett minutt. Etter straffemissen fikk Coolbet-kontoen påfyll og jeg satte uavgjort på liveoddsen til 3,60 i odds. Deilige 3,60 i odds.

Tottenham utlignet etter 72 minutt spill. Med 2-2 var babens tips inne. De siste minuttene av kampen var spennende, så mye spenning som jeg forventet da kvelden med fotball startet. Nå har jeg mye penger på egen konto hos Comeon.com, og jeg og baben har litt penger på Coolbet-kontoen. Det er en god inngang til kveldens Champions League-kamper, en kveld der Liverpool møter Porto i Portugal. YNWA. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar