Jeg og Kjell Andreassen

Vi, altså meg selv og Kjell Andreassen, har for første gang etter mange års vennskap gjort noe nytt sammen. Jepp vi har satset penger på oddsen. Kjell Andreassen sløser sjelden med penger og jeg forventer gevinst.

Det er lenge siden Solvik og Andreassen har sittet sammen og snakket om alt mulig rart. Sent i går kom Andreassen innom kontoret, og samtalen gikk som i gamle dager. Det ble debatter om fotball, politikk, vær og vind. Han er jo klar over at jeg liker veddemål, og la penger på bordet med følgende setning: -La oss satse!

Jeg gjorde innskuddet hos et spilleselskap, enkelt som bare det selv om Norge innførte betalingsforbud 1. juni 2010. Vi foretok en rask bakgrunnssjekk på lag vi ville velge, og valgte Leicester-seier mot Swansea og Bournemouth-seier mot Stoke. Begge kampene har avspark klokken 16:00 i dag.

Det er slett ikke sikkert at vi vinner, selv om mulighetene er gode. Taper vi har Kjell Andreassen sløst med penger og det fikk du først vite her!

Mhm
Jeg lager også en egen kupong, hos mitt selskap Comeon.com. Baben skal også spille i dag, og hun sitter i skrivende stund og vurderer hva hun skal velge.

Det blir en spennende lørdag! Oddsen gjør fotballrunden mye, mye, mye mer interessant. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar