Baben finner ikke veddemål

Jeg og baben skulle tippe sammen i går. Ettersom hun hadde en veldig hektisk lørdag er det forståelig at vi skrinla planene. De daglige gjøremålene skal komme foran veddemål og fotball.

I natt og i formiddag har jeg brukt sjarm og dåre-øyner for at hun skal sjekke oddsmenyen til det internasjonale spilleselskapet vi bruker. Hun fikk behandling en dronning verdt! Først sa hun nei, så var hun på glid. Mens jeg skriver denne bloggposten sitter hun der med fantastiske lår og leter etter en kamp til oddsen. Om hun finner ett godt veddemål? Jeg vet ikke, men at hun leter er egentlig gevinst nok for meg.

Hun er egentlig et godt bevis på at ikke alle tenner på gambling og blir bitt av basillen. Jeg brukte lang tid der jeg overtalte henne. Vi har hatt noen spennende opplevelser sammen og vunnet litt, men fortsatt står oddsen veldig langt ned på hennes liste.

Hun blir aldri «spill-millionær», men hun sparer mye penger med forsiktigheten hun viser. Om vi leverer kupong sammen er fortsatt uklart. Jeg skrev en bloggpost med laptopen i sengen uten at hun fant et objekt hun ville sette penger på. Det er egentlig et dårlig tegn for en felleskupong for unge Solvik og frøken…….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar