Herlig galskap!

Det er egentlig galskap, men jeg synes det er herlig galskap. Ettersom jeg mangler eierskap i hus, bil, båt, barn og kone, kan jeg slå på stortromma med jevne mellomrom.

I kveld er det omkamper i FA Cupen. Jeg har tømt spillekontoen min på West Ham-seier i hjemmekampen mot Shrewsbury. Odds: 1,51.

Himmel og hav, jeg kommer til å bli jentesur om West Ham spiller uavgjort eller taper etter ordinær tid. Samtidig er det ingen katastrofe om jeg taper pengene; jeg mangler hus, bil, båt, barn og kone.

Det første oppgjøret endte 0-0. West Ham imponerte i Premier League i helgen og jeg forventer mer av det vi fikk se for få dager siden. Dermed var hjemmeseier til 1,51 i odds et relativt enkelt valg for en som allerede kjenner kriblingene i magen.

Gambling beriker livet! Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape.

Hvorfor Comeon.com?
Jeg kan egentlig ikke svare på hvorfor jeg bruker Comeon.com mest av de internasjonale selskapene. Det er lett å sette inn og ta ut penger. Dessuten liker jeg nettstedet veldig godt sammenlignet med de andre aktørene og det er nok noen av forklaringene til at Co-Gaming Limited har fått meg som fast kunde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar