Fra himmel til helvete på fire minutt

Det var først og fremst veldig spennende i 83 minutt, men i løpet fire minutt gikk skribenten fra himmel til helvete. For en opplevelse! Det er dette som gjør at jeg bruker penger på veddemål.

Jeg vurderte hjemmeseier gardert med uavgjort på toppkampen mellom Arsenal og Chelsea. Da jeg inngikk veddemålet fikk jeg et lite «hjernedrypp» og satte alle pengene på hjemmeseier til 2,95 i odds hos Comeon.com.

I det 63. minutt tok Arsenal ledelsen 1-0. Jeg tror alle i Storgata i Honningsvåg kunne høre jubelbrølet mitt. I det 67. minutt utlignet Chelsea, og derfor overskriften fra himmel til helvete på fire minutt. Resten av kampen var spennende, veldig spennende. Eller det var spennende helt til Chelsea tok ledelsen i det 83. minuttet. Det var en fattig trøst at Arsenal utlignet til 2-2 på overtid.

Etter kampen var jeg jentesur, skikkelig jentesur. Nå, dagen derpå, tenker jeg på opplevelsen og den enorme spenningen jeg opplevde på en vanlig onsdag kveld i Honningsvåg. Tusenlapper på veddemål gir en vanvittig rus!

Nye muligheter
Det er nye muligheter i dag, men med mye mindre beløp. Jeg skal se baben i øynene, gi kompliment for smilet før jeg spør om vi skal spille sammen. Hvis hun sier nei etter en sjarmoffensiv, satser jeg selv penger på oppgjøret mellom Tottenham og West Ham. En kamp som har avspark klokken 21:00.

Det er TV 2 Sport Premium som viser Premier League-fotball i Norge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar