Burde meldt bruttern inn for barnevernet

Av tre barn heier to av dem på Manchester City. Den ene er så ung, at hun går i barnehagen. Den andre i barneskolen, og han snakker altfor ofte og altfor mye om laget som spiller hjemmekampene på Etihad Stadium. Den eldste har blitt Man Utd-supporter. Det er en kombinasjon i brutterns hus som er uutholdelig, egentlig en sak for barnevernet.

I dag får Liverpool besøk av Manchester City på Anfield Road, helgens soleklare hovedkamp i Premier League. Bruttern tror City taper, men håper eller ber for seier. Jeg er like sikker på Liverpool-seier, men jeg bruker altfor ofte hjertet i Liverpool-sammenheng; ikke hodet. Herregud, det blir spennende på TV 2 Sport Premium fra klokken 17:00.

Jeg kommer til å tømme spillekontoen hos Comeon.com på hjemmeseier! Blir det hjemmeseier sitter jeg igjen med en hyggelig stor sum på spillekontoen. Blir det uavgjort eller tap, er jeg peise blakk. Tanken på fortjenesten tenner meg vel tre og en halv time før avspark.
Stein Vidar Karlsen, en nervøs City-supporter. 
Spilleselskapene har følgende odds på hjemmeseier, uavgjort og borteseier i ettermiddagens storkamp i Liverpool:
Comeon:3,10, 3,60, 2,25.
Betsson: 3,10, 3,65, 2,35.
Expekt: :3,10, 3,60, 2,25.
Nordicbet: 3,10, 3,65, 2,35.
Unibet: 3,16, 3,65, 2,30.
Coolbet: 3,23, 3,75, 2,36.
Norsk Tipping: 2,85, 3,35, 2,15.

Bruker du penger på oddsen i denne kampen, gir du deg selv en veldig spennende ettermiddag. Ikke spill for mer enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar