Gammel HIF/Stein-spiss hjalp til med oddsen

Som gammel Turn-gutt med forkjærlighet for Stein-jenter, gikk jeg rett på limpinnen onsdag kveld. Tidlig på kvelden var jeg usikker, veldig usikker på utfallet mellom Leicester og Liverpool i ligacupen.

Da rådet kom fra den lyse kvinnen i Hammerfest om at jeg burde satse penger på Liverpool, gikk jeg rett i fella. Jeg må legge til at jeg hadde sett Liverpools lagoppstilling og var veldig fornøyd med at Philippe Coutinho skulle spille. Jeg tømte spillekontoen.

Liverpool spilte en fantastisk 1. omgang, selv om pauseresultatet var 0-0.  Etter pausen var Liverpool mye dårligere, men jeg ga ikke opp selv om Leicester tok ledelsen etter 65 minutts spill. Like før 2-0 satset jeg noen hundre kroner på liveoddsen, satset på uavgjort. Jeg skulle liksom ta igjen litt av det tapte. Innsatsen ble godkjent av spilleselskapet og like etter skåret Islam Slimani 2-0 målet.

Det var en av de verste oddskveldene på lenge i går, og Liverpool er ute av ligacupen før turneringen blir ordentlig spennende.

Jeg og den gamle HIF/Stein-spissen, vi er akkurat nå uvenner. :-) Vi liker fortsatt Liverpool, begge to. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar