Sanner vs Solvik

Når Rosenborg møter Stabæk bruker jeg ofte å sende stikk til Jan Tore Sanner, dagens kommunal- og moderniseringsminister. Han er skikkelig Stabæk-gutt, sånn innbitt supporter som på forhånd tror Stabæk vinner kampene mot Rosenborg. Som regel har jeg jublet, men fy; noen av oppgjørene har vært spennende. Det har faktisk også endt med Rosenborg-tap, for eksempel 16. mai 2014, Jeg var ikke spesielt høy i hatten etter kampen på Lerkendal da de blå kunne reise fra Trondheim med resultatet 1-3.

I dag skal jeg kun ønske Høyre-politikeren en god kamp. For jeg er ikke like sikker på Rosenborg-seier som jeg bruker å være. Stabæk-spillerne har vært gode så langt i Eliteserien, spesielt på hjemmebane. Det har blitt spilt festfotball i Bærum. Ja ja, jeg skal ikke minne om hjemmekampen mot Haugesund den 30. april.

Det er viktig med tre poeng for begge lagene, men det hadde vært artig med en fartsfylt kamp med mange sjanser foran målene. Dersom Rosenborg avgjør like før slutt, blir ettermiddagen fullkommen for min del.

Det er avspark klokken 16:00.

Odds fra utvalgte selskap på hjemmeseier, uavgjort og borteseier:
Norsk Tipping: 4,85, 385, 1,55.
Comeon: 4,75, 3,75, 1,74.
Betsson: 4,65, 3,90, 1,72.
Expekt: 4,75, 3,80, 1,72.
Coolbet: 4,80, 3,80, 1,78.
Unibet: 4,85, 3,85, 1,75.

Putt gjerne litt penger på denne kampen eller andre kamper. Oddsen gir idrett en ekstra dimensjon. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar