Akkurat som om jeg var på dop

I natt, etter en lang arbeidsdag, drakk jeg Coop-juicen. Det skulle jeg ikke gjort. Jeg fikk en vanvittig opptur. Når jeg er «høy» bør jeg ikke besøke internasjonale spilleselskap. Comeon.com ble dessverre besøkt langt etter midnatt natt til torsdag, og jeg tømte kontoen på Man Utd-seier i hjemmekampen mot Celta Vigo.

Oddsen i Europa League-kampen var satt til 1,50.

Det er tvilsomt om jeg får sett kampen, men jeg kommer uansett til å følge utviklingen via mobiltelefonen. Det kommer til å bli 90 ekstremt spennende minutt i kveld. Jeg kjenner det i magen allerede. Huff. Skulle Man Utd vinne blir det en fin fortjeneste, selv om oddsen kun var 1,50. Blir det uavgjort eller tap for hjemmelaget, vil min spillekonto hos Comeon.com være i null. Det er for så vid en stund siden jeg har vært peise blakk, men tanken om å gjøre et nytt innskudd frister ikke. Farskens Coop-juice!

Jeg fulgte Man Utds bortekamp mot Celta Vigo, en kamp Utd vant 1-0. Spillerne til Jose Mourinho var de beste, og gjorde egentlig kampen unødvendig spennende i Spania. Man Utd er Man Utd, prestasjonene varierer veldig. Fra å være en gammel toppklubb, sammenligner jeg nå klubben med Everton. Det sier det meste om prestasjonene de siste sesongene, etter min mening.

Skal Man Utd være sikret Champions League neste sesong, må klubben ta Europa League på alvor. Det er min trøst dagen etter at jeg tømte kontoen på Man Utd-seier i kveld. Det er avspark klokken 21:05.

Fyyyyyyyyyy, det blir spennende!  Oddsen beriker livet! Ikke spill for mer enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar